شرکت کانکس آپادانا
کانکس | کانکس آپادانا | کانکس ویلایی | کانکس پیش ساخته
کانکس آپادانا سازنده کانکس ، کانکس ویلایی ، کانکس پیش ساخته

 

با درود فراوران به خریداران گرامی که خبر نامه های این شکت ( کانکس آپادانا ) را پیچیری می فرمایند ، خبر نامه این هفته را شروع خواهیم نمود.

 پیرو خبر نامه هفته های پیشین شرکت کانکس آپادانا نسبت آگاه های سازی خریداران گرامی جزئیات بیشتری را در باز خواهد نمود تا آگاهیی خریداران بالا رفته و دقت شان در هنگام خرید در پایان کالای مرغوب باشد .

کانکس آپادانا در هنگام فروش ابتدا از جزئیات اسکلت ساختمان کانکس که همانا بکار گیری تیر اصلی ( شاسی اصلی ) و سپس تیر های فرعی که از قوطی ها یی با توجه به مصرف خریدار (  کاربری مورد استفاده خریدار ) تعیین می گردد شروع و در پایان به نما کاری درون وبیرون کار به خریداران شرح می دهد.

در خبر نامه گذشته گفتیم که دیواره و بدنه به پس از نصب شاه تیر اصلی بر روی آن بنا می گردد و از بکار رفته قوطی های گوناگون با ضخامت ها گوناگون استفاده می گردد.

 خریداران گرامی می بایستی در جریان باشند که تمامی ضخامت های بین 9/0 تا 5/1 از نوع روغنی می باشد ( که رنگ روشن بودن قوطی و روغنی بودن سطح آن البته گاها سطح قوطی رشته به روغن نمی باشد )  نشانگر ضخامت پایین قوطی می باشد ( که شرکت کانکس آپادانا توضیحات کاملی را به خریداران در هنگام خرید می دهد ) .

و نوع جنس آن از گونه نرم  قوطی ها ویا ST12 می باشد. که به این گونه از قوطی ها مبلی می گویند و بیشتر در زمینه مبلمان اداری کاربرد دارند.

البته با توجه به افت توان خرید  خریداران و تمایل کارفرمایند برای تامین کالای ارزان بشترین خرید وفروش و تولید کانکس های موجود در بازار از این گونه قوطی ها با این گونه ضخامت می باشد .

 در خبر نامه هفته آیند بیشتر در این مورد گفتگو خواهم نمود .

 باسپاس کانکس آپادانا

 


کانکس , کانکس آپادانا , کانکس ویلایی , خرید کانکس , کانکس دست دوم , فروش کانکس , قیمت کانکس , کانکس ارزان , خرید کانکس ارزان , خرید کانکس ویلایی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط کانکس آپادانا